Odlazak kod lekara je deo ljudske svakodnevice od kada se rodimo pa sve do kasnih penzionerskih dana. Dok čekamo na pregled kod lekara, intezivno razmišljamo kako da unapredimo svoje zdravstveno stanje, kao i zdravstveno stanje naših najbližih. To je momenat kada ljudi traže sve informacije koje bi im mogle pomoći da olakšaju trenutno stanje, ali i da spreče da se isti problem ponovi u budućnosti. Ako Vaš proizvod ima bilo kakve veze sa zdravljem, bilo preventivno ili u fazi lečenja, onda je ovo neizostavno mesto na kome vaša poruka treba da se pojavi.
Ukoliko se vaša promotivna poruka nalazi na B1 panoima ili informativnim monitorima dobro ste izabrali:
Mesto komunikacije:
Vaš plakat ulepšava prostor i ne utapa se u masu ostalih promotivnih poruka.
Poruke na informativnim monitorima privlače pažnju korisnika i skraćuju vreme čekanja.
Poruka se nalazi na mestu gde je potencijalni korisnik došao da reši zdravstveni problem i prikuplja sve informacije koje mu u tome mogu pomoći.
Vreme komunikacije:
Sve vreme provedeno u čekaonici, korisnici su izloženi vašoj promotivnoj poruci. Poruka na panou ne može da se isključi kao TV ili baci kao štampa.
Obraćate se korisniku u momentu kada ima problem koji želi da reši i spreman je da nešto preduzme.
Kao dodatna mogućnost na raspolaganju vam je i naša usluga distribucije lifleta. Lifleti su sadržajem vezani za plakat na panou i pružaju pacijentima dodatne informacije o proizvodima namenjenim zdravlju, samim tim pojačavaju efekat kampanje.
Zaključci istraživanja medija B1 plakata u zdravstvenim ustanovama IPSOS media CT agencije 25.10.2010.
90% ljudi redovno posećuje domove zdravlja.
94% ljudi u domu zdravlja gleda plakate i čita reklamne poruke.
89% ljudi reklame u domu zdravlja smatra zanimljivim.
74% ljudi barem povremeno, neposredno nakon posete domu zdravlja, odmah idu da kupe lek ili neki drugi medicinski preparat.
64% ljudi smatra da im reklame u domu zdravlja daju korisne informacije u trenutku kad sui m potrebne, više nego reklame drugih medija.